söndag, september 27, 2009

En bra dag. Roligt att träffa storebror, mormor och lilla Tuva.
Grannen som var ute med Nalle dök inte upp efter 3timmars promenad så jag gav upp o hängde ut en nyckel o begav mig. När vi kom till färjan så var den givetvis full så blev till o invänta en ny. När jag väl fick köra på den så står det en bil i filen som typ hade glömt(?) köra av... så personalen fick honom till o backa o köra en annan fil ut. Jaja... sen kom vi till mormor en kvart innan Gabbe o Tuva så vi började med mackor. Sen så när dem kom så började Jamie o Tuva leka, även Alex fick vara med så vi andra kunde slappna av o bara prata. Tuva är väldigt duktig för o vara 8!
Vi blev där några timmar tills Pelle dök upp, då bar det av mot skåpesund o Mamma o Lasse. Blev en stund där innan vi flyttade bilstolar o åkte hemåt. Blev en sväng runt torp o donken till middag. Syndigt men gottit. Ingen bra vecka detta! När vi kom hem så var det bara o plocka ur bilen, tanka Alex o koppla Nalle. Sen kom ML o vi tog vår bil in till Lysekil för en underbar promenad. Blev en riktig en, gick runt typ halva Lysekil. Hade ingen stegräknare med men var nog några km!
Som alltid himla skönt o få snacka av sig med en nära vän. Kan fortfarande inte begripa vilka kompisar vi blivit. Jag gick aldrig in för o skaffa mig en ny bästis, hon var bara en bekant som skulle med ut o gå o sen slutar det med att vi går själva o blir så jäkla bra vänner :D Så kan det gå, jag tackar o tar emot!

Imorgon bär det ju av till torp o det ska bli kul, har väl inte så mkt o spendera men behöver man ju inte alltid göra :) bara att få umgås o gå o kika är ju skoj!

Tisdag tror jag bestämt att jag får fint besök ifrån Dalsland, det var så länge sen jag träffade Pennan så jag tror knappt på det :)
Onsdag är lediga dagen, vet inte vad som händer då men det blir med familjen iaf. Kanske gå till badhuset?
Torsdag är planerna oskrivna tror jag, någon som vet bättre? hör av er!
Fredag är väl typ inte heller nåt bestämt men hade hoppats på att ragga upp ML o hennes ungar ;) Vi får se.
Lördag blir det nordens ark, tror vi får med Jeanette o Morgan också, är sagt så för nu iaf.

Well thats all for me today!
cya

Inga kommentarer: