torsdag, oktober 01, 2009

pinsamt!

Har idag varit på promenad med ML som vanligt, vi gick vår vanliga vända vilket borde bli ca 5.5 km. Men vi hade våra stegräknare på oss o min kom bara upp i 4.8 o henne i bara 4km :O fattar inte att det blev så olika o enl tavlorna där ska det som sagt bli ca 5.5... Och ML's räknare är ändå helt ny... fattar inget alls!
Men vi hade en trevlig promenad hur som helst o rörde på oss gjorde vi iaf.
Igår kväll motstod jag iaf godis men tryckte i mig en lite centerbar o en milkshake i bilen hem. Var duktig annars på donken o åt sallad. Har gett mig fan på att nu ska jag ner i vikt igen. Det underlättar ju nu när jag promenerar med någon var dag :) Bara godsakerna som jag får låta bli! Det ska gå!

Och så åkte jag till brastad med ML för jag behövde handla o hon med. Men när jag skulle betala så gick det inte igenom... PINSAMT! Hade som tur var kontanter i bilen som jag fick springa ut o hämta. Annars hade ML fått lägga ut men gud vad pinit! Yes men kollade nu här hemma o då har två försäkringar dragits från det kontot. Dem ska inte dras från kortkontot men det gör dem tydligen iaf... väldigt irriterande!

Iövrigt har här inte hänt så mkt idag. Snackade skit under promenaden som vanligt. Lämnat Jamie hos dagmamman så nu blir det till o tvätta en maskin eller två med tvätt. Plock lite runt om men i övrigt vill jag bara sitta här tills Jamie ska hämtas... O även efter, bara laga lite mat osv :)
Skriver nog mer ikväll. ses

Inga kommentarer: