onsdag, oktober 21, 2009

Positiv?

Dax för ett positivare inlägg här i bloggen känner jag :)
Har haft en trevlig förmiddag med ML idag, fast jag orkade inte promenera. Är trött o matt idag. Ont i halsen också, men det kan jag leva med. Så vi gick nog kanske bara 1.5km eller något. Sedan tog jag bilen till bvc för Alex skulle vaccineras. Alex var superduktig, blev ett gallskrik då dem satte bägge sprutorna i benen men i övrigt så var han snäll. Han väger 9.1kg och är 74cm lång nu :) Pratade lite om att han väsnas endel på natten men fick inga konkreta förslag o tips så hjälpte föga... Hon frågade massor men hade inget o komma med, suck!
Efter BVc då ML för övrig lekte med Jamie i lekrummet så åkte vi till ica för o möta upp pelle som hade fixat lunch åt oss. Nyttig dag idag :P Hamburgertallrik!
Sen åkte jag o ML hem till oss o åt gott o snackade skit.
Jamie var så söt, hela dagen då vi gått ifrån ML en stund så har han frågat efter "ylvas mamma" :D Inte Marie-Louise... sötnos!

Jag vet inte vad mer jag skriva o hålla mig positiv, haha, så eländigt det lät. Men mycket som rör sig i huvudet men det mesta är bara skitsaker.
Men kan ju passa på o berätta att jag älskar mina barn över allt annat i denna värld, det är ju positiv ;)
Kram på er

Inga kommentarer: