söndag, oktober 18, 2009

kalas

Kalaset avlöpte väl och Alex fick många fina presenter. En cykelhjälm, en anka som dansar o sjunger :) En stor lastbil, en liten sjungande o väsnades bil, en gosedjur elefant som brölar o en liten traktor som låter o kan köra av sig själv. Sen har han ju redan fått en åkpåse av farmor o farfar och imorn kommer han få sina paket av oss.
Så nu har vi än mer leksaker att drunkna i :P Tror jag ska plocka undan några av dem.
Tårtan o mina bakade snickerskakor gick åt så det var ju skoj :) Några ploppkakor som jag hade tänkt baka blev det inte för hade glömt köpa smör. Nåja vi klarade oss utmärkt på dem vi hade här :)

Nu ikväll har jag och Anna varit inne i Lysekil o promenerat. Blåste något fruktansvärt så vid pinnevik hörde man knappt vad man tänkte. Men blev iaf 4 km, hade nog behövt gå 4km till för o gå av alla godsaker jag ätit idag, men men :D

Tog lite bilder på kalaset som jag kanske orkar lägga in imorn, vi får se :)
ciao!

Inga kommentarer: