måndag, oktober 19, 2009

Jahapp då var jag här igen efter en härlig promenad med ML, så himla skönt o snacka lite skit o röra på sig en sväng!

Men den här dagen har varit bra på det hela får jag lov o säga.
Det är inte klokt att min lilla bebis har hunnit bli ett helt år men så är det. För ett år sen levde man i sin lilla bubbla fast man var lite less redan då på o ligga på BB. (Fatta jag kommer bli galen vid operationen). Nu har ett helt år passerat! Alex har hunnit besöka Belgien, Portugal och Italien under sitt första levnadsår, om det fortsätter så här blir han en mkt berest kille!

Jag tänker hela tiden att jag har så mkt o skriva i min blogg men så fort jag sätter mig vid datorn så töms hjärnan. Mkt konstigt!
Well Idag har Alex fått sina paket av oss, många bilar blev det och lilleman var i himlen! Som igår så öppnade vi första paketet som innehöll en bil o sen ville han bara leka med den ist för o öppna resterande paket :) Min lilla sötnos!
Han älskar den tokiga ankan som han fick av Gabbe, när den kvackar i gång så börjar han dansa o kvacka han också! Helt underbart sött!!

Imorgon åker jag o Alex till torp med ML för att shoppa mat, sen möter Pennan upp oss där o far hem till oss igen. Ska bli väldigt trevligt! jamie ska vara hos Anna-ena som vanligt.

Kommer strax bilder!

Inga kommentarer: