söndag, oktober 04, 2009

lite till...

Ja nu hinner jag skriva lite mer, blev avbruten förut av Pelle som ville se filmen med en gång :) Men filmen var inte så jättebra, sjukt pinsam i min smak, satt mest med huvudet gömt under filten... :) VI såg inte klar heller för Jamies feber gick upp o han låg till slut bara i Pelles famn o gnällde. Alex som endast sovit en gång idag vart också super gnällig så det var bra till o lägga dem. Gck smärtfritt ikväll, trötta o sjuka ungar somnar oftast snabbt :) Lättare än igår om vi säger som så. Men Pelle o jag fick iaf till slut ätit vår middag igår och sett större delen av filmen innan Alex vaknade igen. Sen vägrade Alex somna om när vi la upp honom i hans säng, han sov först i Pelles famn... Så blev att han lekte i 20min i deras rum innan vi kunde lägga honom i hans säng igen... O Jamie sov i vårt rum så nåt barnförbjudet var det inte tal om igår... ;)

Imorgon är det måndag igen, veckorna plockar på och snart händer det grejer varje helg!Nästa helg är än så länge obokad men helgen därpå kommer Pelles päron o så ska vi ha Alex kalas. O sista helgen i okt blir det LAN, då kommer förhoppningsvis Fredrika hit till mig! Och sen skulle jag gissa at vi kommer åka upp mot huvudstaden för att avlägga besök. Det är inte spikat ännu för har för mig Pelle snackade om nån poker tournering men jag är inte säker... Sen är det ju inte långt kvar till första advent! Jag har faktiskt fixat 2 julklappar idag, har en sedan innan här hemma också. Sen så är det bestämt vad mina päron ska få också! vad Pelle ska få är mitt stora bekymmer, resten har jag nog koll på. Längtar något sjukt efter julen! Pyssla, pynt, baka, laga mat, slå in paket jag hela baletten!

Nej nu ska jag starta om datorn o se om jag kan få ordning på serie seriestreamandet!

Inga kommentarer: