måndag, oktober 05, 2009

god afton

Nu har jag sett klart på Prison Break, en bra serie som jag rekommenderar men det är ta mig fan nervkittlande o spännande mest hela tiden. Känns rätt skönt att den är slut även fast den slutade lite sorgligt så orkar jag inte gå på spänn mer för deras skull :P Men se den, den är absolut värd att se! 4 säsonger så inte plågsamt lång heller.
Coolar ner med lite Charmed o sedan ska jag sova.

Vattengympan idag gick fint men allt kändes inte rätt, precis som att jag hade gjort henne något? Ja jag vet inte. Jag hoppas det går över men annars klarar jag mig väl. Blir bara lite irriterad över sånt när jag inte vet vad jag gjort? Well jag ger det några chanser iaf.

Imorgon hoppas jag Jamie är frisk för isf ska jag o ML åka till Munkedal o kika i nån affär som ska vara bra. Jag har aldrig varit där med dem ska ha billiga barnkläder :) Alltid roligt!
Ne nu blire sängen. natti!

Inga kommentarer: