fredag, oktober 30, 2009

Lan

Har just blivit besegrad i settlers som 3e person ut och på en lagom 3e plats. Hade jag inte tröttnat kanske jag hade kunnat komma längre men jag orkade inte... Alla dem andra sitter i köket o jag hade inte tänkt delta men jag gillar just settlers. Men blir lite utanför då jag sitter själv i vardagsrummet... Nåja större delen av dagen imorn kommer jag iaf få ta hand om barnen och vi får se om jag vill vara med imorn kväll. Troligen blir det en massa pang-pang spel och det är inte lika skoj tycker jag.

Jag hade tänkt mig att komma ut o träffa Ml imorn, höra hur dem haft det i Kiel osv. Vi får se, Jamie har lite feber o har han högre imorn så vill jag nog inte ta ut honom, han blir så extremt gnällig då. Men kanske Pelle kan offra en timme på honom isf. Jag behöver ut o röra på mig efter att ha tryckt i mig nästan hela min godispåse ikväll... Men undvek iaf Pizzan, blev kinamat som kanske inte är det nyttigaste heller precis... men men iaf nåt mellanting! Inte lätt o vara nyttig när Lanen vi har kallas Flottlan...

Ne dax för mig att krypa ner i sängen så jag orkar med barnen imorn morgon... dem kommer säkert vilja upp kl sex bara för det...

Inga kommentarer: