torsdag, oktober 22, 2009

Känner mig inte färdig här idag.
Jag har ont i armen efter den jävla sprutan, i vanliga fall anser jag att sprutan är det värsta men det här är börjar irritera mig. Det värsta är att det troligen håller på i flera dar... är väl bara o invänta febern o sån skit...

Pelle fick inte jobbet fick vi veta ikväll men han har nog fått upp ögonen för att man kan göra annat än driva sina projekt. Kommer troligen kolla runt lite efter annat också. Vi får se var vi hamnar i slutändan.

Imorgon har jag inga planer då jag förväntar mig o bli sjuk, om inte hittar jag nog på nåt projekt här hemma... OM både jag o ML (mot förmodan) mår bra imorn så kommer vi nog ses men eftersom hon var dålig idag så förväntar jag mig inte det. Kan vara lite gott o bara vara hemma också!
På lördag blir det hem till mormor o snacka lite. Får se omd et blir till o hälsa på fler i stenungsund sen också. Jag vet inte.

Nu ska jag nog sova. Ses!

Inga kommentarer: