torsdag, oktober 15, 2009

Idag har jag inte så mkt o skriva. Jag orkar inte gnälla mer, jag är trött på mig själv och har väl i princip gått tillbaka till o leva som om det inte skulle bli en operation. Jag vill inte oroa mig mer, jag vill inte fundera så mycket mer... Min doktor har fortfarande inte kunnat ta sig tid att ringa mig... så hur bråttom kan det vara? Suck!

Har iaf haft en helt okej dag.
Promenad med ML i brastad, avlöpte väl men utan vidare energi.
Tvättat 3 maskiner tvätt - check!
Kollat på kontor - Check! Vilket vi nog för övrigt kommer hyra.
Blev sedan en tupplur för mig o Jamie och efter det middag hos ML o Anders. Mycket trevligt var det och hela familjerna verkar komma bra överrens vilket är bra!
Nu ikväll har jag sett på stargate och grejat lite, röjt upp i köket o putsat lite silver, har ammoniak i hela huvudet nu...

Dax för sängen. Tack för mig!

Inga kommentarer: