tisdag, oktober 06, 2009

Glad!

Är så himla glad över att komma åt alla mina gamla grejer, inte bara bilderna ut recept, adresser, gamla skolarbeten osv som har blivit sparade på datorn :)
Jag är inte säker på om denna datorn kan bränna ut saker men om den kan så ska jag säkerhetskopiera imorgon! Jag har lärt mig den läxan, the hard way!
Jag har även satt mig o börjat framkalla till papperskopior på många bilder, så man har i album osv. Ska sätta mig o göra fotoböcker på Alex första år sen också så som jag gjorde med Jamie. Kan rekomendera Fuji för er som vill ha 100 gratis-bilder när ni framkallar :)

Här regnar helt kopiöst o blåser typ storm... stackars Pelle har precis varit ute med Nalle o nu kollar han garaget. Vi kan inte fatta var vattnet i garaget kommer ifrån då bäcken är låg o det inte har regnat så mkt innan... Kanske bajstanken är full o det kommer upp avloppsvatten? I sure hope not! Men luktar mer kobaj...

Well nu ska jag sova. ses!

Inga kommentarer: