onsdag, december 30, 2009

Vansinnigt trött

Åh så trött man kan bli av o göra inte så mycket alls egentligen.
Åkte Pulka här på förmiddagen men annars har jag inte gjort så mycket produktivt. Blev inga skidor för mig idag då Jamie inte ville sova och vi ville inte dra ut en unge som inte sovit i skidbacken. Och på förmiddagen åkte vi som sagt pulka. Så jag har varit inne... Hade tänkt gå ut med Jamie så han fick åka längdskidor men jag hade ingen energi till det. Jag är verkligen helt utmattad här, sover som en sten om nätterna och är dödligt trött på dagen... Den friska luften eller hjärtat måntro?

Nu blir det snart middag som jag har förberett men Pelle kokar pastan så han kommer bergis få hela äran för den middagen... men egentligen, vem vill ha äran för spagetti med pesto?! enklast möjliga och inte särskilt gott...

Imorgon pratas det om att åka till Åre och åka skidor, men vi får se om jag åker med. Manne har lovat att hjälpa mig så jag kanske kan bli tryggare i backen igen, men vet inte om han kan åka med till Åre. Kan han inte det stannar jag här och hoppas han kan hjälpa mig här i Huså-backarna. Vi får se, vi får se...

Ska försöka lägga in lite bilder härifrån sen så ni kan se. Kram på er!

Inga kommentarer: