måndag, december 07, 2009

Ah böcker!

Idag har jag haft en datorfri dag, det har varit underbart skönt! Jag undrar varför jag inte sliter mig från dumburken oftare!? En god bok och en skön soffa behöver jag verkligen ibland. Så om någon undrat var jag tagit vägen så har jag bara varit bänkad i våran gröna skön soffa här hemma :) Tror inte jag blir lång varig här ute på nätet ikväll heller, kollar lite på Facebook och skriver här men sen ska jag sätta mig o pyssla lite framför tvn. Jag har en julklapp att tillverka och några bra tv-program att titta på ;)

Idag har jag främst suttit med boken i soffan dårå. Men jag har även duschat o plockat upp lite, umgåtts med mina söner, bakat pizza och spenderat mer tid i soffan med boken :) Har läst ut min tredje Jude Deveraux bok på ungefär en vecka... tokigt!
Himla gott o vara tillbaka i bokträsket, det som räddade mig när jag mådde som sämst under högstadiet och gymnasiet!

Nu orkar jag inte mera, ska kika efter en ny bok och börja med julklappen jag behöver tillverka. ses!

Inga kommentarer: