tisdag, december 08, 2009

Tisdag hela dagen

Jahapp dagen vände lite.
Jag o Alex såg på film tills jag åkte o hämtade Jamie. Pelle tog då hand om Alex för att han skulle slippa släpas i och ur bilen osv. När jag hade hämtat Jamie o lämnat honom hemma hos Pelle så åkte jag ut på fredsuppdrag! Det slutade väl och jag tror vi har kommit till en lösning :) Nu så sover Alex, Jamie ligger o ser på tv och jag passade på o bänka mig här :) Har inte så mycket av intresse o skriva tror jag... Vecka är lite uppbokade ivf. Imorgon är vi lediga eller halvlediga o då ska vi åka till Uddevalla sjukhus för Pelle ska till en ögonläkare. Tänkte även att läkaren ska få kolla På Jamies öga då han har haft mkt gojs i det och lite ont i det dem senaste dagarna. Får hålla tummarna att Alex feber har gått ner lite då så han orkar med. Vore nämligen bra om jag följde med till läkaren då Pelle kanske får droppar så han inte kan köra... Blir simmning imorn kväll också.
På torsdag ska jag på klädparty hos Camilla, ska bli trevligt :)
Fredag ska jag o barnen till torp o träffa iaf Marri o Carro, blir skoj!
Lördag vet jag inte vad planen är, vi får väl se :)
Söndag blir det pyssel för hela slanten!

Inga kommentarer: