söndag, december 13, 2009

Söndagen

Middag intagen, väldigt god om jag får säga det själv och det får jag ju :) Blev Schnitzel med svampsås o klyftpotatis. Var väldigt länge sen vi åt det och Jamie älskade det. Så nu kanske det blir lite oftare i fortsättningen :) Är ju dock inte nyttigaste maträtten på matsedeln, men var ju söndagsmiddag idag!

I förmiddags var Jeanette och Max här o vi pysslade. Jamie var djupt koncentrerad och pysslade med hela sitt hjärta. Max å andra sidan tröttnade efter ca 10 min ;) Men det gick bra ändå! Dem stannade ett par timmar och sedan var vi alla nog rätt mätta på tomtar och målarfärg.

Efter att dem hade åkt hem så grejsade jag på mitt skrivbord medan Jamie såg på TV. Jag har även tvättat 2 maskiner med tvätt o då lagat vår middag.
Pelle och Alex var hemma hos Carl o Vicky för att hålla sig undan då vi pysslade, dem fick även jobbat lite vad jag förstod.
Svärföräldrarnas julklapp har jag också i stort sett gjort klar, kanske behöver finputsa lite men jag tror den borde kunna bli klar snart.
Pelle o Jag har påbörjat att göra i ordning "kontoret" och nu grejar han med det själv medan vi inväntar att barnen ska somna. Sen blir det film och mys :)

Från förra helgen :)


Alex sötisen på Liseberg


Give me light please


Burrigt!


Sötunge!


Jamie flyger flygplan

2 kommentarer:

Maribel sa...

På bilden sötunge: Guuud vad lik dig, Alex är på den bilden Nathalie :o) Verkligen en söt unge, precis som sin mor!

Nathalie sa...

Hihi tack så mycket!