torsdag, december 24, 2009

God jul

Duschad och finklädd, alvedon och penicillin i systemet och jag känner mig nästan mänsklig :)
Kanske att julafton kan vända sthlms trippen till det bättre!
Jag har fått sova lite på morgonen idag också vilket var skönt, hjälper ju lite på traven... Just nu sover Pelle. Lutar lite åt det hållet att både Pelle o Alex har åkt på samma skit som mig. Läkaren kollade Alex igår men såg inget i halsen, men det säger ju egentligen inget eftersom hon inte heller hittade nåt på mig då hon kikade i halsen... Fortsätter det såhär så får vi nog åka till läkaren imorgon också.
Alex verkar just nu vara på väg o somna på golvet :O Snacka trött liten kille, fick gå o lägga honom... så han sover nere nu.

Idag väntar lunch hos Pelles mormor och sedan fortsätter julen här i Pelles föräldrars villa. Då kommer även Pelles farmor och eventuellt hans ena farbror.
Nu ska jag väcka Pelle och göra oss klara.

Hade tänkt lägga in en superfin bild på pojkarna som julkort men eftersom det ligger på min dator som inte vill starta så får det bara bli ett
GOD JUL!
ps, bilden är säkerhetskopierad ;)

Inga kommentarer: