måndag, december 14, 2009

Måndag

Idag försov vi oss. Barnen vaknade till vid 6-7 men somnade tydligen om. Klockan nio väcker Pelle mig o konstaterar att barnen sovit ända till då :O Skönt men Jamie börjar hos Anna-Lena kl nio så han blev ju rätt sen :) Men hon skrattade bara när Pelle ringde så det var nog ingen fara :)
Alex som borde vara pigg då han sovit så länge lägger sig gång på gång på golvet med sin filt o gosar... kanske en liten sömnbaksmälla från helgen då dem la sig sent och gick upp tidigt.

Idag vet jag inte vad som väntar och det är skönt. Funderar på att baka lite men känns samtidgt inte som det är någon idé då vi inte kommer vara hemma mer efter fredag. Får isf bli o ta med oss det jag bakar vilket nog funkar.

I helgen blir det jul med min familj. På lördag hos mamma med mormor. Sen sover vi där och på söndag åker vi till pappa och då dyker även brorsan med familj upp :) Sen på Måndag bär det av upp mot sthlm! Det är det jag ser fram emot mest faktiskt. Men beror nog på att det är där det blir den riktiga julen :)

Inga kommentarer: