onsdag, december 02, 2009

Onsdag idag :)

Det är mysigt o titta ut genom fönstret idag, det liger ett vitt sken som man nästan skulle kunna misstolka som snö men det är bara frost. Men med ljusstakarna i fönstret så får man redig julkänsla :) Borde gå ut med ungarna idag, men burr så kallt det ser ut :P Pelle ska jobba bara förmiddagen idag och sedan ska vi hitta på något allihop. Kanske gå ut i trädgården och sätta upp ljusslingan :) börjar bli dax för den o hoppa upp i trädet eller vad vi nu väljer! Får väl försöka få igång förra årets slinga också!
Vi måste också städa över huset, det ligger mat o grejs över hela golvet...

Ikväll tror jag det blir simhallen med ML, blir isf väldigt skönt o få röra sig!

Igår kväll myset jag o Pelle och Pelle var gullig nog o åka o köpa kinamat som jag var extremt sugen på :) Vi såg på tv o åt gott, perfekt kväll!
Min födelsedagspresent till Pelle kom igår på posten också, perfekt! På Lördag fyller alltså min älskling 26. Då ville han bjuda över Carl o Vicky o äta mysig middag så vi får hoppas dem kan då!

Ska ta tag i allt nu, köra en maskin emd tvätt, baka ett bröd och påbörja städningen.

Inga kommentarer: