lördag, november 26, 2011

Tråkigt att simhallen inte kunde skriva ut på hemsidan att dem hade stängt denna helg så jag slapp elda upp min son... Tja han tog de bra och vi åkte hem till min mammas lägenhet där dem har bubbelbadkar så han fick bada där, men inte riktigt samma sak... Jaja, jag fick satt upp mammas ljusstakar som lovat, vattnat deras blommor och tagit in posten medan Alex roade sig :)
Sen blev det mataffären där det blev mer än jag hade tänkt mig, precis som vanligt... och ändå missade jag väl något :P Tungt o bära in från bilen var det iaf men jag klarade det. Dum som jag är så är jag för lat för o gå två gånger...
Sen blev det lunch och lördagsgodis.
Jag har adventspyntat nedervåning o färdigställt spjälsängen, bränt mig på en lampa, hängt tvätt o haft sönder en lampa... Ja, det var väl det hela :P
Nu ser vi på Ronja, det är en mysig film det!

Inga kommentarer: