tisdag, november 22, 2011

Test

Har gjort ett litet test de sista o inte skrivit först på msn/skype bara för o se och det med spännande resultat. Verkar som om bortsett 2 av dem jag har på mina listor att alla förväntar sig att någon annan ska ta kontakt. Eller så är det bara mig dem inte skriver till, men det väljer jag att inte tro. Fast egentligen, hur många av dem man har på msn o skype vill man prata med? Nja är väl inte så jättemånga nej... Eller snarare, hur många har man nåt o prata om med? Är väl ungefär samma på FB, inte många som man faktiskt umgås med av alla dem där 250 vännerna man har eller hur många de nu är...
Well, jag är kass på sms och telefonsamtal men på chattar är jag rätt duktig på o skriva till dem jag bryr mig om o vill ha kontakt med. Så har ni tyckt jag undvikit er de sista, så vet ni nu varför :)

Inga kommentarer: