fredag, november 25, 2011


Lite irriterad är jag, igår kväll så kunde jag inte sova så jag testade våra ljusstakar och alla utom en funkade. Kunde ju sen inte låta bli o ställa ut dem som ska vara här uppe. Lampan i vardagsrumsfönstret går på timer så den pluggade jag bara in o tänkte inte mer på det. Idag när vi kommer hem o den inte är igång så undrar jag varför o börjar pilla, får inte igång skiten som faktiskt funkade igår... Så nu har jag två som inte fungerar och för många fönster... Irriterande när de faktiskt fanns fungerande till alla stora fönster igår och nu har den största o finaste bara lagt av helt spontant... Ska be min pappa som tydligen är mästare på o laga ljusstakar kolla på den, men ville ju ha ljus från den nu :P Själv får jag aldrig liv i dem om man inte tydligt ser vilket ljus som gått sönder...

Men dagen har varit okej. Var lite orolig för Alex i förmiddags då han efter att ha ätit sin morgonvälling kom tillbaka till mig i sängen o sov till halv elva!! Det är inte vanligt om han inte är sjuk, men ne, han åt frukost o sen gick han igång som vanligt. Inga tendenser alls till o va sjuk så antar att han bara va trötter.
Vi åkte hem till Martina, Tony o lilla Tor o umgicks några timmar. Det var väldigt trevligt o träffa Martina igen efter alla dessa år och hennes killar var trevliga också :) Tror de kommer bli fler sådana tillfällen!

Sedan blev det McDonalds-mat o bolibompa då jag var lat o Alex ville ha det :) O efter det dog jag, så trött så jag bara ville gråta så har inte blivit så mycket mer aktivitet. Nu är Alex i säng o jag ser på film o proppar i mig onyttigheter...

Inga kommentarer: