fredag, november 18, 2011

Mot sthlm..?

Konstig dag idag som har präglats av väntan, huvudvärk, trötthet o yrsel. Har väl mått för bra sen jag kom till Sverige så var bara en tidsfråga... Kallsvettas o mår rätt kasst. Inte feber eller så utan det där vanliga som jag har fått till o från hela graviditeten... Men jag har lyckats packa vår väska och förutom dator tror jag det mesta är med. Behöver till mamma o lämna bilen men de får bli de sista jag gör eftersom bilstolen behövs i den andra bilen... Fick just ett mess från Manne o Lovisa att dem har 15mil kvar så dröjer en stund till innan vi åker mot sthlm... Om dem åker Peugeoten så ska de väl bytas till vinterdäck också innan vi åker så dröjer nog några timmar innan färden mot sthlm kan påbörjas... Får se när vi är framme inatt :)

Inga kommentarer: