måndag, november 28, 2011

Irriterad!!

Körde ut babyskydd o bb-väska till bilen för o ha de på plats ifall de händer något medan Pelle inte är här. O så tänkte jag lägga in vagnen i bilen för den vet man aldrig när man behöver...
Men då behövde sommardäcken ut o de har legat sen vi kom till sthlm för att jag inte velat bära dem själv men de sket sig ju nu så bar in alla hjul, lastade in babyskyddet o väskan o skulle fälla ihop vagnen, men det gick inte! Trodde de va jag som glömt hur man gjorde o svor över vagnen länge och över mig själv... Sen ser jag att en skruv sticker ut o gör att det inte går o fälla ihop vagnen... Underbart... Bara o sticka igenom skruven igen o sätta en mutter, synd bara min rygg håller på o gå av o att skruvfan inte går igenom så lätt som man skulle kunna önska... O jag måste erkänna att jag inte har tusentals muttrar liggande... Suck!

Inga kommentarer: