onsdag, november 02, 2011

Jahapp o där rann min energi iväg, fast är ändå nöjd med vad jag fått gjort idag. Efter 2 dagars uppskjutande så har jag fått dammsuget huset, tvättat o hängt lite tvätt och handlat. Att gå till affärn suger verkligen musten ur mig varje gång, blir trött och lågt blodsocker även om jag ätit ordentligt. Men brukar köpa smoothies till barnen i 4pack o så tar jag en själv när jag går från affärn så jag orkar ta mig hem. VI gjorde samma sak idag, verkligen älskar dessa smoothies!


Barnen hjälper mamma o leker på fint, fantastiska ungar! Har inte hunnit med o pyssla med dem ordenligt idag men imorgon är inget inplanerat så då blir de nog massa pyssel. Jamie är rätt besatt av o få pyssla just nu :) Tror han kommer sakna o pyssla med mamma när vi åker till svea...

Snart blir det ett besök på Burger King o sedan ska vi på kalas till Trine som fyller år :) Tårta har utlovats!

Inga kommentarer: