tisdag, november 22, 2011

Home sweet home?

Ja nu är vi "hemma" igen, eller? Tja det är vårt hus och våra saker men är det inte så sant som man säger, your home is where your heart are? Så vilket är mitt hem? Kan man ha flera stycken? Större delen av mitt hjärta är kvar hos mina stora prinsar i Gib även fast såklart delar finns här hos Alex och min familj som finns här. Jättesvårt det här... Men ja summan av det hela är iaf att vi är åter i Stenungsund :) Och bilfärden gick bra även fast jag blev väldigt trött på slutet. Alex sov första timmarna men efter lunch höll han sig faktiskt vaken :) Lite tjat blev de ju förstås men han är van vid långa bilturer o skötte sig fint!
Sen vi kom hem har de varit middag, uppackning, mys o så tvätthantering. Nu blir de skype med prinsarna i Gib, ses!

Inga kommentarer: