tisdag, juni 03, 2014

Tisdag

Jo det var en tuff dag igår även fast ingen var extra besvärlig eller att vi gjorde något särskilt, det är bara själva grejen att vandra runt så länge, att vara hemifrån i 14h utan någon slags bas. Det är tufft och jag står och går i stort sett hela tiden. Jag har fortfarande ont i mina fötter från igår och är extremt tacksam över att jag inte behövde åka till Gib idag! Mollie verkar också extremt nöjd med att sitta och pilla framför Dora i bara pyjamas :) Vi har inga stora planer idag, jag behöver tvätta vilket jag redan gör, vi kanske går ut en sväng, badar lite... Behöver handla lite bröd då det som finns här hemma blev underkänt av barnen ;) Men thats about it, och det känns extremt skönt!
Imorgon är det liksom på't igen, men då är dagen planerad så kommer rulla på snabbt o smidigt. Blir marknaden i La Linea med Kamila och sedan Lunch med Trine innan boysen ska hämtas och vi kan åka hem!

Throw back tuesday, mina boys 2010

Inga kommentarer: