onsdag, juni 11, 2014

Mulen onsdag

Hängde med Ida och hennes vän Jessica och deras barn på fm idag. Regnade imorse så vi var hemma hos jess en vänd och sedan gick vi och åt lunch. Sen fick jag hämta Alex då han hade en tid hos ögon läkaren. Allt såg bra ut där, han hanterar sin skelning bra och den märks inte. Hon kollade även Mollie då Alex ärvt det av Pelle men Mollie hade det inte. Jag fick även en tid till Jamie om några veckor för att se om även han har skelning. 
När vi var klara hos doktorn så gick vi och köpte belöning plus lite annat i affären. Sen hade vi en timme o bränna så jag föreslog en hårklippning. Alex tyckte det lät bra så vi gick till en barberare och nu har han kort o fint hår inför sommaren :)

Hämtade Jamie och sen åkte vi hem och spenderade en timme i poolen. Jag säger det igen, helt otroligt hur mycket båda killarna utvecklats dem senaste veckorna. Båda hoppar och hamnar under vattnet, Jamie försöker simma under vattnet och dem har sånt självförtroende i poolen nu. Jag är så imponerad och så glad och stolt!!


Väntar hos doktorn

Sötisar hos doktorn

Hos frisören

Nöjd kille som fick bestämma frisyren själv

syster och bror

Alex

MYS

Fula miner

Hihi

Jamie ville va med

Inga kommentarer: