söndag, juni 22, 2014

Midsommar

Ja glad midsommar en dag för sent, vi hade en perfekt och idyllisk midsommarafton i strålande sol. en av fördelarna med att fira midsommar i Spanien, man kan räkna med värme och sol! Att vi dessutom har en svenskbutik i närheten gör att vi inte direkt behöver sakna någon av dem svenska delikatesserna heller. Vi firade med familjerna Orsing och Renner i ett av Orsingarnas hus utanför Sotogrande. Det blev sol, bad, mycket god mat, lek, skratt, tillverkning av midsommarstång, dans runt midsommarstången och ännu mer skratt i en helt fantastisk miljö. Jag var inte jätteaktiv med min kamera då jag hade fullt upp med att njuta men här kommer några av mina bilder och en del av dem min svärfar tog!


jag, Jamie o bad-Alex

poolhäng, tom en av dem 7 närvarande hundarna badade
var gör man av midsommarstången när det är konstgräs? jo man binder fast den i en palm












Inga kommentarer: