onsdag, juni 18, 2014

en lång dag

Det blev en lång dag med en extremt gnällig Mollie och eftersom jag var så effektiv i morse så hade jag inget o göra och somnade på soffan av uttråkning. Mollie såg på tv o lekte i samma rum så var ingen fara på taket. Dessutom kom pojkarna och svärföräldrarna hem lite senare än jag hade trott då dem stannade på en strand och dessutom fastnade i kö ut ur Gib så jag väntade och väntade... Men när dem kom så tog farfar över Mollie och jag fick badat med mina pojkar! Det var superhärligt!

Insåg förut att jag har nåt som sitter i min stortå sen vi var på stranden, jag trodde att jag bara hade slagit i den och typ fått ett blåmärke men såg nu att det sitter nåt svart i den... Undrar lite hur jag ska få ut det, vill väldigt ogärna sätta mig o gräva i min tå... huuuuh! Men vi får se, har ju som tur var en sjuksköterska på besök.

Imorgon ska jag åka själv med pojkarna till Gib, så när dem är i skolan så har jag absolut inget o göra :D Ska ta mig en kopp kaffe och sedan har jag en tid hos en läkare på sjukhuset vid halv elva så tiden kommer nog gå ändå. Är inte bortskämd med att inte ha något o göra, jag menar jag var uttråkad idag men jag hade ju ändå Mollie o hålla koll på osv. Imorgon har jag bara mig själv i 3h! Samma sak blir det kanske på fredag också då jag har frisörtid bokad :)

Inga kommentarer: