söndag, juni 08, 2014

Fina söndagen

Jo visst blev det ett äventyr som jag önskat, eller egentligen inte mycket till äventyr då vi gjort Estepona så många gånger nu, men det blev en promenad längs med strandpromenaden där. Det var så sjukt varmt så tack och lov för att det blåste rätt bra annars han man inte orkat många meter. När termometern stiger över 30 i skuggan redan i juni så kommer man ihåg varför vi väljer att åka bort under dem hetaste månaderna ;) Och den saken har vi ju fixat, mer än halva juli och i stort sett hela augusti är vi iväg :)
Vi hann med glass ( jag valde o dricka en Iste ist), 5 min på den stekheta lekplatsen och massa balansgång innan vi vände hem igen.'

Till middag idag blev det kebabspett (som Pelle grillade igår när han ändå gjorde burgarna), vitlöksdipp och pommes, så sjukt gott var det att jag till och med åt upp resterna från Mollies tallrik när hon var klar ;) Alla älskade det och vi kommer definitivt äta det igen, köpte spetten klara från vår slaktare så kan ej erbjuda ett recept.

Imorgon blir det Gib igen, fast jag och Mollie ska åka till Trine och Leo i Santa Margarita under dagen när pojkarna är i skolan så tiden kommer nog rulla på fort :) Sen sa Jamie att han inte ville gå på scouterna så kanske inte blir en lika lång måndag som det brukar vara, men vi får se hur han känner imorgon :)

Finaste ungarna

Mina älskade!!

Jamie, Mollie & Alex

Me and my babies

Me and Jamie having fun

Playa de Estepona

Underbara!

Min familj

Älskade Pelle och 31 grader kl 19.15 på kvällen, gissa dagstempen...

Inga kommentarer: