tisdag, juni 17, 2014

Frisören!

På fredag förmiddag har jag bokat in en frisörtid åt mig, jodå, har väl gått till frisören typ 5 gånger med killarna sen jag själv kostade på mig en klippning. Det är så slitet nu att det knappt går o dra fingrarna igenom det utan o fastna, även om det är nyborstat. Drömmen hade såklart varit o slinga, pyssla och vårda men den här gången får jag nöja mig med o klippa bort allt det slitna. Jag hoppas att bara det kommer få mig o känna mig vackrare för just nu känns håret mest som ett kvastskaft... Tror jag klippte håret sist när mamma var här i oktober förra året och då minns jag inte ens om vi klippte allt eller om hon bara rättade till min katastrofala frisyr som jag i ett vredesutbrott över att ha håret i ansiktet jämt orsakat med min nagelsax :)) Haha, så man kan säga att detta är på tiden!

Ska dessutom prova på en ny salong, den jag har gått på innan har varit ok, eller resultatet har blivit bra men har känt mig som en besvärlig idiot varje gång jag klivit in. Så idag gick jag förbi en annan och gick in spontant. Kände mig redan där betydligt mer väl bemött så bokade en tid, får se hur det blir på fredag :)


Inspo bild, fast ej blont

Inga kommentarer: