söndag, juni 08, 2014

All Done!

Ah, ska göra mig iordning för en simtur i poolen nu. Det har jag förtjänat då hela huset dammats, dammsugits och skurats. Jag har även fyllt på x antal liter vatten från vår filter vilket tar tiiid. Men nu är jag klar och ska bada bort allt svett innan vi förhoppningsvis kan ge oss ut på en tur. Jag mår bra med full kyl och ett rent hem. Nu skulle bara bilen behöva en ordentlig städning och sedan är allt i ordning :) jo jag har lite städmani, men har varit lat det sista och därför känns det ännu bättre nu när det är fixat!

Förresten så vaknade jag först av alla idag kl 9.40! Mollie vaknade dock av att jag gick upp på toa och väckte Pelle o sen vaknade Jamie av att dem pratade. Men Alex sov till 10.15! Jag ser fram emot fler sådana morgonar i sommar!!


Bokstund :)

Inga kommentarer: