lördag, juni 14, 2014

Lördagen som inte blev som planerat

Idag vaknade jag med ny energi och har fått gjort det jag inte orkade igår, men nu när jag fick reda på att våra gäster pga sjukdom inte kunde komma och jag står inför en dag till själv med barnen (då Pelle ska iväg o spela poker) så är jag lite besviken över att jag inte har något att pyssla med :P Håller på o fylla upp våra vattenflaskor men i övrigt så är det i ordning här hemma. Poolen behöver ett par timmar till på sig att värma upp sig och bli behaglig så det får bli eftermiddagens aktivitet. Tills dess antar jag att jag sitter här eller så får jag försöka komma på en roligare aktivitet, kanske baka något roligt :) Tror jag ska slå till på stort och göra lite kärleksmums till kvällens film som jag precis planerade att vi ska se.

Inga kommentarer: