söndag, juni 29, 2014

Snart sommarlov för oss också!

Har just ägnat mig åt lite egenvård i form av dusch och peeling med guld... Jorå fint ska det va ;) Nu är jag babylen i huden och doftar gott efter att ha eftervårdat med body butter, känner mig fräsch som en nyponros! Allt hade varit fantastiskt om det inte var så att svetten börjat rinna igen, jag hatar den här årstiden ur det perspektivet, man är ren och fräsch i ungefär 2min och sen tar värmen ut sin rätt igen...


Orogold, nu e jag fräsch

I duschen så insåg jag att sommarlovet och Sverige som hela tiden verkat så långt borta faktiskt är ganska nära inpå nu! Om en och en halvvecka flyger vi till Stockholm där vi ska spendera ungefär två veckor i skärgården men Pelles familj. Åka båt, bada, grilla, cykla, slappa och antagligen njuta av det ständiga regnet med en bok framför brasan. Sen så blir det cypern för mig, P och Jamie i några dagar innan hela familjen sätter kurs mot västkusten. Där blir det till o träffa min familj, träffa vänner, gå på fest och dop och annat roligt innan vi återvänder mot Stockholm för ett tag innan jag och P kör hem mot Spanien medan barnen flyger med farmor och farfar. Fullspäckad sommar, ska bli så himla kul! Hur ser er sommar ut?

Inga kommentarer: