tisdag, november 30, 2010

Sjuka?


Idag lämnade jag pojkarna hos dagmamman förkylda o lite trötta men ingen feber för det hade jag kollat. Trots tröttheten var dem på glatt humör o ville gärna till dagmamman. Och att Alex var trött var inte konstigt då han var vaken mellan 22 o midnatt igår... Men vid elva idag ringer dagmamman o säger att dem är för trötta o hängiga för o vara kvar... Så jag fick snällt åka o hämta dem. Fick hem 2 glada grabbar, visst Jamie hostar o Alex var lite trött men dem åt glatt vilket dem INTE gör om dem är sjuka. Fick lägga Alex o sova middag men i övrigt har killarna varit som vanligt. Alex sover ju middag ibalnd så inget ovanligt med det... Vi har varit ute och lekt, dem har hjälpt mig i köket osv, pigga o glada.
Efter middagen fick jag dessutom klippt Alex med maskinen och båda killarna duschade utan gnäll. Skulle vilja påstå att idag var dagmamman lite överdrivet försiktig... Well det gör inget för har haft riktigt mysigt med killarna :)


Pepparkaksbak!







Fyllde presentkalendern idag, nu vill killarna öppna paket vill jag lova!


Utelek :)









Har lekt frisör med maskinen idag, här kommer före och efter bilder :)



Inga kommentarer: