fredag, november 12, 2010

Tjejkväll

Har haft en myskväll med tjejorna. Men då dem lånat en bil så behövde dem åka hem rätt tidigt. För mig är det en bra sak för då kanske jag orkar med morgondagen men samtidigt lite tråkigt då vi ses såpass sällan ändå. Men vi har haft det väldigt trevligt!
Jag hade gnällt för mycket över att ingen ville komma på min 25års fest pga målningen så sötnosarna hade med sig en tårta och en present till mig :) Det var omtänksamt fast jag skäms över att dem kände sig tvingade att göra så...
Var iaf skönt o få prata lite och bara umgås, men vi har blivit vuxna, nu är det inte skolan, pojkar o smink som gäller utan barn, politik och jobb... Men det är väl livets gång i guess...

Nu ska jag krypa ner i sängen så jag faktisk orkar med imorgon också!

Inga kommentarer: