tisdag, november 02, 2010

Sjuk?

Blev inget jobb idag. Jag var verkligen inte i form igår. Hela dagen kändes som jag gick i en dimma, inte riktigt hade vaknat lixom... Och igår kväll under vattengympan började jag må så fruktansvärt illa och det höll i sig resterande av kvällen. Jag var hemma strax efter nio och halv tio låg jag i sängen, tio släckte jag lampan. Det hör inte till det vanligaste att jag är i säng så tidigt. Men illamåendet tog överhand, kunde inte koncentrera mig på varesig tv eller bok... Så jag fick ju hört av mig till C för o kolla vad hon tyckte och hon tyckte det va bäst att vi tog det en annan dag.
Idag är det bättre men magen är lite orolig och jag är fortfarande trött fastän jag sovit ordentligt.

Igår trots att jag inte var i form så hann jag med sjukgymnastik, en sväng på torp med Pennan och så vattengympa då med Emma. Var trevligt men inget roligt att känna sig kass.

Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag. Barnen ska till dagmamman snart så jag ska vila lite och kanske sökt nåt jobb. Men jag vill framförallt bara blir frisk från vad det nu är jag har...

Inga kommentarer: