onsdag, november 17, 2010

Good news!

Min pappa och bror åkte just, dem har varit här och lämnat av en frys och ett litet bord. Dessa två saker satte rotation i vårt hem på möbler :D
Frysen var för stor för den platsen jag hade tänk mig så den står på utsidan köket fast vägg i vägg med kylskåpet, i Jamies rum. För att få plats med den behövde något bort... Poff så åkte bäddsoffan upp i vad som numer är gästrum och pysselrum :) Hyllan som stod i det rummet var i vägen så den åkte ner till Jamies rum... Nu återstår en röra av möbler i alla rum :P Men det var efter läggdax för barnen så var bara o göra i ordning någorlunda så dem kunde sova. Men imorgon blir det till o möblera om ordentligt medan barnen är på folkets hus. Är iaf skitnöjd med o ha fått det här gjort. Underbara far o bror som bar så snällt, Pelle har vägrat för att det är "jobbigt" ;)

I övrigt idag har jag röjt upp här hemma, städat och tvättat. Min kamera kom med posten så jag har fotat lite inne o lite ute med barnen. Vi var väl ute någon timma men sen gick solen ner och det blev sorgligt mörkt... Carl o Maxim var här också, Carl fixade vår telefonlina, ÄNTLIGEN!
Så bara goda nyheter idag :)

Inga kommentarer: