onsdag, december 01, 2010

Idag är Alex lite mer vissen, gråter för det mesta... just nu ska han bara sitta knät vilket kommer resultera i att han somnar o jag blir sittande.... well blir iaf strandad framför datorn, finns sämre platser :)
Är rädd att även jag håller på o bli förkyld återigen. Hoppas det kan låta bli o bryta ut tills på fredag så jag kan jobba dessa pass! Vi behöver verkligen pengarna!
Innan jag börjar jobba idag kl 15 så ska jag på sjukgymnastik så ska åka redan vid ett, och är hemma först vid nio så kommer knappt träffa min grabbar på 1½ dygn. Men träffar dem iaf imorgon då jag troligtvis lämnar dem hos dagmamman och när jag hämtar dem vid två. Men annars är det jobb, jobb o jobb... paus mellan 13.30 o 15 imorn o sen jobbar ja till nio. Tung dag men det kommer gå bra! Och efter det är det inte jobb förrän på tisdag så jag hinner ju återhämta mig :P

Inga kommentarer: