fredag, november 05, 2010

Väntar

Inväntar övrig familj som är på väg hit från sthlm, dem borde komma när som. Även svärföräldrarna kommer hit o stannar över helgen.
Jag har filat ner mina naglar o försökt måla över dem för o undvika att dem fortsätter flisa sig. Dem är inte vackra då typ alla naglar skivat sig och blivit avdragna in på halva nageln... Och det bara fortsätter, blir tokig!

well...

Idag har vi varit på badhuset, jag, Alex, Andrea och Max. Det var väldigt trevlig, precis som det brukar vara på badhuset. Alex gör framsteg i vattnet och jag tror att han snart kommer plaska runt i sina simringar utan mig :) Jamie är den försiktiga av mina barn. Han brukar gå runt i bassängen ist för o flyta på simringarna :)
Efter badhuset var vi alla trötta, Alex sov nog i ett par timmar och vi andra såg på en film. Efter filmen tog vi oss i kragen o fixade mat, rester från igår, lite lagom avancerat :)
Sen blev det hundpromenad och så åkte fick dem åka hem.
När vi vart själva här hemma så bara myste jag o Alex. Han har sett på barnprogram på tvn sittande i mitt knä medan jag sett på serier på min dator med hörlurar :) Det har varit mysigt och ett bra sätt o slippa se på skiten hela tiden, Alex har ju inte brytt sig om att jag tittat på annat bara han fått sitta i mammas knä!
Sen Alex somnade så har jag gjort samma sak, sett på serier på datorn :P Är så sjukt trött!

Helgen hoppas jag bjuder på pill i trädgården med hjälp av svärföräldrar. Jag räknar även med promenader i skog o berg. Jag vet faktiskt inte vad mer, inget är planerat.

Nä men tack för mig!

Inga kommentarer: