torsdag, november 11, 2010

Igår var ingen bra dag och jag tänker lämna den därhän. Nu vill jag bara se framåt!

Jag är så tacksam över att jag har mina vänner, Sandra speciellt som alltid finns för mig fastän hon bor längst ifrån mig! Och jag är så tacksam över min älskade man och våra 2 fantastiska barn, kärleken till er har inget slut! Underbara

Idag har jag varit på sjukgymnastiken. Höjde vikterna lite och det känns gött, nu behöver jag kämpa lite igen!
Tanken nu är att städa och skura o sen hoppa i duschen innan killarna ska hämtas. När grabbarna kommer hem ska jag nog ta en sväng ute med dem, beroende på hur trötta dem är efter en dag i folkets hus. Alex brukar somna sittande efter en dag där och eftersom Jamie somnade först kl 22 igår så lär han vara rätt trött också.
Sen är jag enormt baksugen men jag har ingen jäst hemma. Ska se om jag kan få ihop en äggost och kanske någon annan god kaka här i dagarna, kanske idag om grabbarna är för trötta för o gå ut. Vore kul o bjuda tjejerna på äggost imorgon :) Fast vet inte om dem gillar det men det får vi väl se ;)

Inga kommentarer: