måndag, november 22, 2010

Gör inte så många knop idag...
Har spänningshuvudvärk för tredje dagen i rad... Men har iaf fått sovmorgon idag vilket inte är fy skam!
Tvättar lite o har plockat lite men främst ser jag på det sista i sg1 serien, är inne på filmerna nu så kommer snart bli väldigt tomt. Fast samtidigt rätt skönt, tio säsonger är långa och tar upp tid... Fast känner jag mig själv rätt så är jag snart inne på en annan serie ;)

Fick förfrågan om jag vill jobba imorgon och självklart vill jag det. Mer pengar in! Så ska jobba som pers. assistent mellan sju o fem imorgon. Känns bättre o bli inringd på det här sättet än o ha inbokade tider, vet inte varför. Men bra o få 2 dagars arbete denna veckan ur a-kasse synpunkt.

Nu ska jag strax hämta killarna, får nog bli lite utomhustid när vi kommer hem. För här är snö, igen!

Inga kommentarer: