onsdag, november 03, 2010

Sjuk


Mitt lilla hjärta! Alex är lite svartsjuk över att Jamie o Pelle ska åka till farmor o farfar utan honom. Som droppen i det hela är jag sjuk och orkar inte leka en massa med honom. VI kan inte åka till min mormor som jag hade tänkt heller för vill ju inte smitta henne. Men när dem åker idag ska jag försöka roa honom en sväng. Vi ska köra in dem till Lysekil o sen handlar vi nåt gott till midddag för jag orkar inte laga mat och sedan är det bara några timmar kvar tills han ska sova... Huga hemska mamma! Imorgon ska Alex till dagmamman och jag ska på sjukgymnastik om jag orkar, annars ska jag vila bort den tiden så jag orkar vara en bra mamma när han kommer hem. Fredag blir det simhallen om alla är friska... annars blir det till o roa Alex hemma på nåt sätt. Det värsta med o vara hemma själv o sjuk är att jag även har Nalle hemma som måste på promenader... Ska höra om grannen har lust o ta honom ett par gånger iaf.
På fredagkväll kommer Pelle o Jamie tillbaka + svärföräldrarna som stannar över helgen. Vilket betyder att kaoset i huset behöver städas upp också, men nog ska jag bli bättre innan fredag så jag får det fixat! Bara så trött just nu...

Inga kommentarer: