måndag, november 22, 2010

tidigt...

Det jobbigaste med att börja så tidigt imorgon är att jag behöver väcka barnen. Vi har ju bara en bil och den behöver jag, så ska barnen till AL så måste jag lämna dem innan jag börjar o hämtade dem när jag slutat. Vardagsmat för dem flesta vuxna och barn men vi i detta hus är itne vana vid detta. Vi har levt ett liv så här långt där man inte behöver ställa väckarklockor för att vi ahr kunnat bestämma tiderna själva... Dem få gånger vi väckt Jamie har det knappt gått, man kan få sitta i 20 minuter innan han kvicknar till... Vaknar han inte till morran så blir det o köra dit honom i pyjamas o filt för jag vill inte bli sen. AL har sagt att det är okej o göra så även fast det känns väldigt fel...
Så jag är lite nervös för hur allt ska klaffa med barnen, vilket kommer resultera i att jag inte kommer sova bra alls... Och sen 10 timmars arbetsdag på det... Tur jag hanterar sömnbrist relativt bra.
Sitter o frossar godis nu, hur dumt som helst... men gott!
Ska snart gå o sova för o orka med...

Inga kommentarer: