fredag, november 12, 2010

Låtande leksaker...

En sak jag funderat mycket på är; har inte människorna som gör leksaker några egna barn?! Allvarligt, hur kan man göra så många leksaker med så högt ljud och utan volymknapp?! Som jag precis sa till Sandra så skulle en barnsäker volymknapp vara det första jag installerade på en leksak med ljud! Just nu leker mina grabbar med ett piano som jag haft gömt länge för att det just låter så mycket, dem tycker det är superskoj men själv blir man ju tokig i huvudet... Det är så högt ljud och tror ni inte att volyknappen resterar så snart dem trycker på stoppknappen eller låter den vara i några sekunder... galet idiotiskt! MEN, den har iaf volymknapp Vi har flera leksaker med högt ljud utan volymknapp. Jag har helt enkelt fått tejpa över högtalarna så mindre ljud slipper ut så man slipper få hjärnblödning....
Idioter är dem som gör leksaker eller jävligt bittra människor som njuter av tanken på plågade föräldrar...

Inga kommentarer: