söndag, november 07, 2010

Mys!

Har haft en superskön dag idag.
VI begav oss av mot fjälla efter tio-elva någon gång, vandrade i sakta mak o stannade mkt. Alla lekte i bäckarna o flyttade löv för o få bättre vattenflöde. Vi kollade in en grott som dem hade hittat igår och tog en fin stig i skogen till vindskydden där vi tände en eld och grillade vår korv! Stämningen var på topp och jag njöt i fulla drag! Så himla mysigt!
Efter korven så gick vi till fjällastugan där dem serverar våfflor på söndagarna, vi köpte varsin fastän vi var rätt mätta. Väldigt gott var det!
Sen blev det fler mysiga stigar på vägen hem och vid två var vi tillbaka på plats i vårt hus. Svärföräldrarna ville såklart till sportshoppen så jag åkte med dem dit in, dem handlade som vanligt massor medan jag behärskade mig o kom ut tomhänt! Fast jag provade en mysfleese jacka därinne som dem plockade till sig som jag får i julklapp :P
Efter sportshoppen så handlade jag snabbt på ica o sen åkte vi hem o fikade.
Efter fikat for svärföräldrarna hemåt igen.
Jag röjde av här hemma o sen kom nya grannen in på en fika. Bara han för hon jobbade men han är supertrevlig så det bådar ju gott :) Och det lilla jag pratat med henne så är även hon trevlig!

Imorgon händer inte mkt, med tanke på hur förkyld jag är så ska jag inte gå på vattengympan. Så får bli till o ta det lugnt!