torsdag, november 11, 2010

Dammsuget o skurat här nere, lite senare än beräknat men iaf fixat. Och Marri, jag gör det inte för er skull, jag gör det för min egen skull :) Funderar på om man ska våga dra upp dammsugaren o dammsuga av vårat rum o sedan skura så att alla rum blir skurade. Alex rum har ju heltäckningsmatta så där behöver jag bara dammsuga av imorgon isf, vore skönt. Men Alex är lätt väckt så är lite osäker på om det kommer gå... Får fundera medan golvet här inne torkar :)

Imorgon förmiddag blir det kanske en playdate med Jannike o hennes småkillar. Det är inte säkert ännu men jag hoppas det för vore kul o ses!
Sen fram på eftermiddagen kommer Marri, Rosa, Sandra o eventuellt Carro hit. Jag hade tänkt att vi kunde beställa pizza för jag har ingen ork o laga värsta galamiddagen. Och sedan blir det tjejsnack hela kväll hoppas jag :) Ska bli härligt o träffas hela tjejligan!

Ne lägger nog ner städandet för idag o kryper ner med min bok ist!

Inga kommentarer: