torsdag, februari 13, 2014

Yay

Idag är min lilla docka mycket piggare, äntligen! Så vi ska nog ge oss ut på lite äventyr senare. Just nu är dessutom solen framme även fast jag är rädd att det inte kommer hålla i sig... dock ska jag se till att få tränat innan vi ger oss ut på äventyr annars kommer det rinna ut i sanden, för så dålig träningsmoral har jag! Dock hatar jag allt tjafs om hur mycket folk tränat, folk som måste skriva på Facebook varje gång dem ska till gymmet osv så kommer försöka hålla träningsinfon så låg som möjligt här. Ibland snöar man ju in men ska försöka hålla det till ett minimum :)

Fick just beskedet att om ca 3 veckor så kommer världens bästa Pernilla hit ner i några dagar, I cant wait! Ska bli så himla roligt!!! Det hjälper o tjata lite på folk alltså :)



Inga kommentarer: