lördag, februari 15, 2014

Beach fun in February

Trots sjuka barn så blev det en vända till stranden för hela familjen, frisk luft ska ju vara bra sägs det. Mysigt var det också! Jamie hällde vi i medicin och övriga fick pinna på ändå, en förkylning dödar ju inte.
Det blev lek för både barn, vuxna och hund, lite picknick i form av godis, chips och dricka och jag fick tagit lite bilder på mina älsklingar. Mollie vägrar dock vara med på bild, iaf ansiktsbilder när hon kollar in i kameran och ler, tror jag tjatat ut det lite...

När vi kom hem åt vi lunch, Mollie sov och pojkarna spelade i Jamies rum medan jag fick städat och tvättat här hemma och mannen i huset satt i sängen med datorn i knät och kollade på OS ;)
Nu ska jag strax pilla ihop en pyttipanna till middag då det vart populärt sist och sen kanske vi gör ett nytt försök o ha filmkväll :)



Älskade Alex

Alex

Bluei

Bröderna W


Slår sina kloka huvud ihop

Älskar denna bild

Bygger ett fort

Beach

Mollie dödar fortet

Jamie

typiskt min Jamie!

Jag och mina fina!


Inga kommentarer: