onsdag, februari 12, 2014

När inget går som det ska

Idag har jag haft en sådär morgon då inget riktigt klaffade... För det första är det rätt kämpigt att komma upp ur sängen när man knappt fått sova pga en febrig, snorig och gnällig unge och när sedan sak efter sak går fel. När man inte kan få Alex att äta, eller nr man sticker sig på en kniv i diskmaskinen när man bråkar med skärbrädan som fastnat i maskinen... Eller när man får sätta sig och sy Jamies uniformsbyxor för att dem har spruckit i skrevet och när man väl fått på alla barn kläder och tagit på vagnen regnskydd och kommit ut så funkar inte hissen... Fick gå in och lämna Mollie till en sovande febrig Pelle och under tiden jag gjorde det så fick Alex ett utbrott för att han trodde att jag lämnat dem?! efter att ha lugnat honom och gått till skolan så blir vi typ attackerade av apor... Tja dem hoppade aldrig på oss men ändå... Bara i Gibraltar... suck, och nu sitter jag här hemma och försöker rycka upp mig tillräckligt för att orka sätta igång med flyttande av kläder osv... Inte alls pepp idag!

Monkey man

Inga kommentarer: